torsdag 4. desember 2014

Vakker inni og utenpå....Idag feirer vi din 5 års dag!

Kjæreste vakre prinsessen min Sunniva som fyller 5 år idag! Gratulerer så inderlig masse med dagen! Jeg husker den dagen du kom til verden som om det var igår! Klokken 1220 så du dagens lys etter keisersnitt! Du var perfekt! Ikke en rynke, glatt som silke og helt rolig! Bitteliten var du! Jeg visste ikke at en baby kunne være så liten! Du var en rolig og avbalansert baby! Første uken tilbrakte vi alene på sykehuset midt i svineinfluensa hysteriet! Jeg var så redd for at noe skulle gå galt! Våket over det hvert minutt! Så etter tegn på abnormaliteter og vondter! Men du var og ble perfekt! Det er du den dag i dag! Selv om mammas frykt viste seg å være riktig er du ei spill levende vakker jente med tusen spørsmål, hjertet på rette plassen, livlig fantasi, omsorg uten grenser, en snev av stahet og fornuftig sluhet og ett hav av kjærlighet å gi til dem du er glad i! Hvert steg av livet skal jeg gå ved din side, holde deg i hånden og sørge for at du får ett liv fullt av glede og spenning, trygghet og kjærlighet! Du er like unik jenta mi og mamma kunne ikke vært stoltere! Jeg elsker deg! Tusen ganger HURRA for den lille jenta mi som blir større, flottere og klokere for hvert år!



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar