fredag 1. august 2014

Nye krefter til livet....

En uke i paradis gir krefter til ett år med gleder, sorger, latter, gråt, krangler, tap, kjærlighet, små og store begivenheter og tålmodighet i uante mengder! Det er ubetalelig det!
Første kvelden

Utsikten fra hotellrommet

Wifi?

Dusj og do i spektakulært design!

Yeah!!!

Atter en utsikt!

Ah...

In love in paradise!

Mat må man ha selv i vakre omgivelser!

Happy go lucky selfie:-)

Playa Del Cura by night!

SE...Palmer!

Havutsikt fra rommet dog gjennom glassplate!

Superb!

Min lille frokostgjest hver morgen med brukket for, oppfostret på knekkebrød:-)

Again..Ah....

Takk Gud for Podcast;-)

Utsikt fra Guantanamo, verdens hyggeligste restaurant med verste navnet!

Do i here HOLIDAY!!

Noen har vært meget tørste og blitt meget skuffet...

Puerto Rico

Iskaffe alla Puerto Rico:-)

Jah...Smykke fiksing før foretten:-)

Vi nyter, men ta bildet FORT for jeg måååå tisse NÅ!

Stranda ja....

Vakkert på kvelden bak pleksiglasset:-)

Sjå kor fin eg e;-)

Jag e den snyggaste:-)

Palmesus by night

Man kan bli harmonisk av slikt!

Lokal geitost!Overrskende smakfullt!

Blir jeg brun nå tro? Hjelper det med blitz refleks attpåtil?

Og der var strandsengene ja. I bakgrunnen båtparade til ære for sjømenn!

Vi har det fint gitt!

Litt blogg og kamp med WIFI nettet!

How You doing...

Nei nei nei...sjekk fossen bak oss! 

Ok da...Looking good!

Har jeg stort nok hode til å skjule baken tro....

Jeg har ihvertfall lange nok armer ja...

Ah den følelsen...

Beach selfie!

Klar for det meste i dette antrekket her ja:-)

Bruce....

Eh...

Evnen til å få mennesker til å le er fortsatt intakt:-)

Pool in the morning (sånn rettere sagt kl 0630)

Morgenstund har gull i munn...

kapret de faste plassene før frokost ja!

Rett og slett vakkert!

Her klatrer husene....

...Der huleboerene engang levde i fred og fordragelighet!

Vel.....

Se ei Furu.....Almost!

Eh....Dørstøtta vår:-))

Oh happy day.....

Enda en vakker pleksiglass utsikt!

Klar for siste kveld ut med jukseantrekket i boks!

Skål for en fantastisk tur!

Soon ready to depart!

Energi til bussturen!

Montro om bussen har grønne vinduer!

Snodige formasjoner rundt om i fjellene, montro om det er naturlig!

En liten anelse rødt der oppe!

Landsbyer poppet opp som popcorn i microen!

Smil trall og vær glad...humor det må vi ha....

We will be back!

Got to love it!

Lånt mine solbriller for selfie time ser jeg ja:-)

Oh i will miss this!

And so will I!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar